Σχολικη και Κοινωνικη Ζωη

Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ(Actionaid)

Στο πλαίσιο της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής οι μαθητές της Α? Γυμνασίου πραγματοποίησαν βιωματικές δράσεις με θέμα «Επικοινωνώ, αισθάνομαι ? είμαι ο εαυτός μου: Έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων». Μέσα από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τις έννοιες διαφόρων συναισθημάτων όπως άγχος, φόβος, κατάθλιψη, χαρά, ενθουσιασμός, κτλ και να αναπτύξουν δεξιότητες αναγνώρισης συναισθημάτων, διαχείρισης και ελέγχου αυτών, έκφρασης και επικοινωνίας καθώς και ενσυναίσθησης.

Εκφοβισμός (2)

Συγκεκριμένα, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας με σχετικές δραστηριότητες, ερωτηματολόγια και διάφορα τεστ, έπαιξαν παιχνίδια ρόλων, μελέτησαν κάρτες με ιστορίες παιδιών και τα συναισθήματά τους. Σε όλες τις δραστηριότητες οι μαθητές εργάζονταν ομαδικά ενώ μετά από κάθε δραστηριότηταπραγματοποιούνταν συζητήσεις καθώς και έκφραση και καταγραφή των ίδιων των συναισθημάτων των μαθητών. Επίσης, στο τελευταίο τρίμηνο οι μαθητές ασχολήθηκαν με το θέμα του Εκφοβισμού και της Σχολικής Βίας. Μέσα από αντίστοιχες βιωματικές δραστηριότητες οι μαθητές μελέτησαν τα αίτια και τις μορφές του Σχολικού Εκφοβισμού, τους ρόλους που συναντώνται σε περιστατικά βίας καθώς και πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης. Επίσης, οι μαθητές παρακολούθησαν σχετικά video και έγιναν οι ανάλογες συζητήσεις. Τέλος, οι μαθητές σχεδίασαν τις δικές τους αφίσες προκειμένου να εκφράσουν τα μηνύματά τους κατά του Σχολικού Εκφοβισμού και της Βίας.

Υπεύθυνη καθηγήτρια για τη Σχολική και Κοινωνική Ζωή ήταν η κα Καραΐσκου Βασιλική (ΠΕ06).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *